EKO dan (6.-9. razred)

Eko dan smo izvedli z učenci 17.12.2020. Učenci so dobili navodila, ki so vodila in usmerjala njihovo delo. Na izvedbo dneva dejavnosti, smo jih pripravili tudi razredniki na razredni uri. Na koncu pa smo skupaj predelali dejavnosti eko dneva in se o njih pogovorili.

Z izvedbo eko dneva so učenci podrobneje spoznali ogljični odtis, otoka odpadkov v Tihem oceanu, negativni učinek tople grede in onesnaževanje s plastiko. Na koncu pa so napisali še nekaj idej, ki bi s pomočjo trajnostne mobilnosti izboljšale stanje našega planeta.

Najboljši primeri (8. in 7. razred):

1. Zmanjšamo uporabo osebnih vozil na dizelska goriva, bencin itd.

2. Osebna vozila, ki so na bencin zamenjamo na vozila na električno energijo*

 3. Uporabljamo javni prevoz (avtobusi, vlaki)

 4. Izogibamo se (prekomernemu) potovanju z letali.

 5. Izogibamo se (prekomernemu) ladijskemu prevozu.

 6. Na krajše razdalje se vozimo s prevoznimi sredstvi, ki ne zahtevajo za delovanje kakršne koli električne energije ali goriva- npr. s kolesom.

7. Kupujemo domače izdelke, saj za prevoz iz kraja A v kraj B niso bile prevožene velike razdalje.

 8. Elektriko pridobivamo iz obnovljivih virov energije npr. iz sončnih celic (sončna energija), hidro elektrarne (tok vode), vetrnice (veter).

 9. Izogibamo prekomerni uporabi električni aparatov/ elektrike npr. ko zapustimo prostor, za seboj ugašamo luči.

 10. Uporabo plastike poskusimo omejiti, tam kjer se da npr. ne uporabljamo/ kupujemo plastičnih vrečk, temveč uporabljamo vrečke iz blaga, košare…

Pripravili so tudi zajtrk iz eko proizvodov:

(Skupno 87 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...