ZGODOVINA, 22. 4.

Pozdravljeni, 8.a.

Najprej nekaj informacij glede ocenjevanja.

Kot že rečeno, upoštevala bom vaše sprotno javljanje na moj mail, se pravi, pomembno je, da pošiljaš dokaze o svojem delu.

Zanima me, če bi kdo rad videl svoj test, preden so ocene dokončno vpisane v redovalnico. Če ja, se mi javi na moj email naslov.

Ponovimo snov prejšnjega tedna, spomni se, kaj so tabori in kaj čitalnice, komu so bili namenjeni in čemu so služili.

Skoči na stran 108 v učbeniku in pojasni, pojme:

TRIALIZEM, NEOILIRIZEM, PREPOROD-OVCI

Preberi strani 109, 110, 111 v učbeniku in odgovori na vprašanja:

  1. Kakšne uspehe so Slovenci dosegli s širjenjem parlamentarne demokracije?
  2. Kaj je germanizacija?
  3. Kateri narodi so še pritiskali na Slovence in kje?
  4. V petih povedih opiši, kaj se je dogajalo na področju šolstva na Slovenskem v 19. stoletju.
  5. Naštej Slovence, ki so izjemno pripomogli k znanstvenemu razvoju v tem obdobju (str. 111).
  6. *Izberi izumitelja in naredi predstavitev o njem, lahko je PP ali kaj drugega. Lahko je tudi oseba, ki ni omenjena v učbeniku, ti pa si zasledil, da je pripomogla k razvoju slovenske znanosti v preteklosti.

Če je kaj nejasno, se javi na mail. Tudi za vsa druga vprašanja sem na voljo na ursa.govekar@guest.arnes.si. Ne pozabi poslati današnje snovi in prejšnjih, če tega še nisi storil.

Lep dan, Urša Govekar

(Skupno 59 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...