ZGODOVINA, 5. 5.

Pozdravljeni, 8.c.

Upam, da ste se med počitnicami odpočili in nabrali energije za zadnji val.

Najprej nekaj informacij glede ocenjevanja.

Kot že rečeno, upoštevala bom vaše sprotno javljanje na moj mail, se pravi, pomembno je, da pošiljaš dokaze o svojem delu.

Zanima me, če bi kdo rad videl svoj test, preden so ocene dokončno vpisane v redovalnico. Če ja, se mi javi na moj email naslov.

Ponovimo zadnjo snov, spomni se, kaj so tabori in kaj čitalnice, komu so bili namenjeni in čemu so služili.

Skoči na stran 108 v učbeniku in pojasni, pojme:

TRIALIZEM, NEOILIRIZEM, PREPOROD-OVCI

Preberi strani 109, 110, 111 v učbeniku in odgovori na vprašanja:

  1. Kakšne uspehe so Slovenci dosegli s širjenjem parlamentarne demokracije?
  2. Kaj je germanizacija?
  3. Kateri narodi so še pritiskali na Slovence in kje?
  4. V petih povedih opiši, kaj se je dogajalo na področju šolstva na Slovenskem v 19. stoletju.
  5. Naštej Slovence, ki so izjemno pripomogli k znanstvenemu razvoju v tem obdobju (str. 111).
  6. *Izberi izumitelja in naredi predstavitev o njem, lahko je PP ali kaj drugega. Lahko je tudi oseba, ki ni omenjena v učbeniku, ti pa si zasledil, da je pripomogla k razvoju slovenske znanosti v preteklosti.

Če je kaj nejasno, se javi na mail. Tudi za vsa druga vprašanja sem na voljo na ursa.govekar@guest.arnes.si. Ne pozabi poslati današnje snovi in prejšnjih, če tega še nisi storil.

Lep dan, Urša Govekar

(Skupno 113 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...