TJA 9r – 2. ura, skupina 3 in 4
2.ura
Najprej hvala vsem učencem, ki ste poslikali vse gradivo (zvezek +DZ) in mi posnetke poslali na email. Vsem sem odgovorila in komentirala vaše delo. Vsi ostali ne pozabite, da je do petka rok za pošiljanje. Če imate kakršnakoli vprašanja, to v emailu tudi napišite.
Prejšnjo uro ste delali s slovarjem. Iskali ste pomen in razlago (angleško) osebnostnih lastnosti. Vsaka skupina je dobila (glede na sedežni red) navodilo za določen stolpec. Danes prosim, da se povežeš s sošolci, ki so delali druga dva stolpca in si izmenjaš svoje zapise za vse tri stolpce. Poslikate svoje delo in delite med seboj. Posnetek natisnete in prilepite v zvezke. Na koncu morate imeti razlage lastnosti za vse tri stolpce v svojem zvezku. Ta del je zabaven in še malo boste poklepetali med seboj.
Gremo dalje, oz. malo nazaj, k televiziji. Odpri učbenik na strani 105 in v vaji 3 preberi razloge za in proti gledanju televizije. Razmisli in nato v učbenik napiši 5 -6 različnih argumentov za in 5 – 6 proti gledanju televizije. Lahko uporabiš besedilo v razpredelnici , a ga predrugači, dodaj kaj svojega, bodi domiseln.
Naslov v zvezku: Is watching TV good?
Main points:
…. for watching TV: | …. against watching TV: |
Delo nadaljuj v DZ, str 103, kjer narediš obe nalogi na tej strani. To bo za danes vse.
Učiteljica Simona