Šport – 6.b dekleta

Pozdravljena dekleta.

Vabim vas na gibalno urico, ki vas bo ravnoprav zbudila, da boste pripravljene na sedeče šolsko delo, ki vas čaka. Danes je na vrsti SPLOŠNA KONDICIJSKA PRIPRAVA. Saj veste, pripravit se je potrebno za testiranje za ŠV karton.

Obleci se v primerno športno opremo (katera je primerna, zelo dobro veste, saj vam “težim” že pol leta), za vadbo si izberi primerno podlago (makadamsko ali gozdo pot, brez ovir) in naredi naslednje naloge:

  • Začni s počasno hojo, nadaljuj v hitrejšem tempu in nato steci – vsaj 3 minute
  • Teci  3 minute – v “pogovornem” teku
  • Atletska abeceda: kopsanje, križni koraki, prisunski koraki, skiping (vsako nalogo v dolžini vsaj 15 metrov)
  • Nadihaj se in nadaljuj z gimnastičnimi vajami: saj veste…začneš pri glavi in nadaljuješ vse do pet
  • Zdaj pa še nekaj krepilnih vaj: za roke in ramenski obroč – hodiš po vseh štirih, vse štiri variante, če pa ni primerna podlaga za delo, naredi 10                                                        sklec, nato 10x počepni, naredi 10 poskokov z visoko privzdignjenimi koleni, (doma boš naredila še nekaj vaj za                                                            hrbtne in trebušne mišice (poslala sem vam jih)
  • Na vrsti je glavni del: INTERVALNI TEK ,to pomeni da boste malo hodile in malo tekle, hitrost dela pa boste prilagodile svojim sposobnostim.Tečeš tako hitro oz. počasi, da  boš lahlko opravila 5 x naslednjo nalogo: 2min. hodiš in nato 3min. tečeš. (vse to 5x ponoviš)
  • Po končanem delu naredi raztezne vaje (vaje, ki smo jih delale na naših urah teka)

Lep dan vam želim.

(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...