Šport – fantje

20. 3. 2020

Pohvaljeni, kar veliko vas je včeraj opravilo test teka na 600 m. Glede na SLO povprečje, so rezultati pri nekaterih dobri, a večina bo morala do pravih meritev še trenirati, če se boste želeli približati, doseči ali preseči povprečje.

Učenci, ki včeraj testa niste izvedli, to naredite danes ali jutri. Ostali pa si športno aktivnost za danes izberite sami, glede na možnosti, ki jih imate. Bodite aktivni tudi v soboto in nedeljo. Za konec vam postavljam uganko:

– za 1 točko: katero naselje je na sliki?

– za 2 točki: od kod smo ga opazovali?

– skupaj smo ga opazovali 🙂 😉

Pišite mi 🙂 🙂

Lep pozdrav!

Matjaž Bajec

19. 3. 2020

Danes si s pametnim telefonom oz. z eno izmed športnih aplikacij izmerite razdaljo 600 m. Ogrevanje začnite z lahkotnim 10 min tekom, naredite 8-10 vaj atletske ABC in sklop razteznih vaj. Nato si izmerite čas teka na 600 m in mi rezultat pošljite na e-mail, jaz pa vam posredujem povratno informacijo o tem, kakšna je vaša trenutna pripravljenost. Kasneje naredite še sklop vaj za moč, kot jih vidite na filmčku  🙂 🙂

Športni pozdrav!

Matjaž Bajec

18. 3. 2020

Pred nami je spet lep pomladni dan, toplo bo, zato je pomembno, da ob aktivnostih poskrbite tudi za zadosten vnos tekočine, sploh če boste trenirali v delu dneva, ko bo najtopleje. Današnja vadba naj poteka v dveh delih:

– aerobni del: 30min hitra hoja ali 15-20min počasen tek (uporabite telefone in gps-pošljite mi sled)

– anaerobni del: prilagam filmček z vajami, intenzivnost (dolžina trajanja vaje in odmor) prilagodite svojim sposobnostim, a pomembno je, da vam je pri izvedbah vsaj malo težko, ne ustavite se ob prvi bolečini, vztrajajte!

Ne pozabite, vadba naj traja 45-60min!

Še vedno velja, da me obveščate o vaših aktivnostih, nekateri med vami to že skrbno delate 😉

Želim vam lep uspešen dan na vseh področjih 🙂

Matjaž Bajec

17. 3. 2020

Pozdravljeni!

Lep dan je danes, zato predlagam, da ga čimveč preživite tudi zunaj. Izkoristite dane pogoje za vadbo vzdržljivosti, saj le ta največ pripomore k dobremu počutju in zdravju, pozitiven vpliv pa ima tudi na učne sposobnosti. Na spodnji povezavi “šport”si poglejte, kaj sem vam napisal včeraj in se za nekaj odločite. Za motivacijo lahko izkoristite svoj pametni telefon, si naložite enega izmed športnih programov in spremljajte svojo dejavnost glede razdalje, časa, poti. Prvi trije učenci iz vsakega razreda, ki mi do večera na e-mail (matjaz.bajec@guest.arnes.si) pošljejo natančno analizo svoje športne aktivnosti, bodo deležni posebne ugodnosti pri urah ŠPO.

16. 3. 2020

Na povezavi najdete napotke za šport.

šport

(Skupno 445 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...