Šport – 9.a dekleta

Pozdravljene in dobro jutro.

Lep dan nas čaka. Predno začnete z sedečim šolskim delom, vas vabim na gibalno urico. Danes je na vrsti SPLOŠNA KONDICIJSKA PRIPRAVA. Potrebno je začeti s pripravami na testiranje za ŠV karton.

Pojdi ven (v primerni športni opremi), za vadbo si izberi primerno podlago (makadamsko ali gozdno pot brez ovir) in naredi naslednje vaje:

  • Hoja – začni počasi, nato hitreje in ko si pripravljena steci
  • Tek – 5 minut
  • Atletska abeceda: hopsanje, prisunski koraki, joging poskoki, skiping (vsako vajo naredi celo dolžino, ki si jo izbrala za delo)
  • Gimnastične vaje: razgibaj in raztegni celo telo (tako kot znamo: začnemo z glavo in nadaljujemo vse do pet)
  • Sledijo krepilne vaje: počepi, sklece, poskoki z visoko privzdignjenimi koleni…
  • Glavni del ure – intervalni tek: 10 minut intenzivne hoje (hitrost prilagojena tvojim sposobnostim) , sledi intervalni tek (teči tako hitro oz. počasi, da zdržiš 5 ponovitev: 2 minuti hoje nato 3 minute teka – 5 ponovitev
  • Po končanem teku nadaljuj s hojo 5 minut
  • Na koncu vadbe sledijo raztezne vaje

Si se nadihala? Verjamem da si se in da se počutiš tako dobro, da se boš z veseljem lotila še drugih šolskih nalog.

Pozdrav.

 

(Skupno 114 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...