ŠSP – 7.razred

Pozdravljeni učenci.

Zunaj je sonce, pojdite ven in globoko vdihnite…skozi nos, zadržite dih in nato izdihnite skozi usta…to ponovite večkrat…in takoj se boste počutili bolje.

In da bo dan še lepši: – naredi nekaj tekalnih krogov okoli hiše, ali po travniku…kjerkoli boš imel prostor

– dodaj atletsko abecedo: hopsanje, križni koraki, prisunski koraki, tek s poudarjenimi koraki, skiping…

– ko si se nadihal nadaljuj z gimnastičnimi vajami: od glave do pete… da se dobro razmigaš in raztegneš

– naredi še nekaj vaj za moč: skletce (2x po 8), počepe (2 x 10), vojaško vajo (2 x 10), poskoki z visoko pokrčenimi koleni ( 2x 10 ponovitev)…če imaš kolebnico jo uporabi

Sedaj pa je na vrsti delo z žogo: – odbijaj žogo visoko v zrak z roko, nogo ali glavo… toliko časa, da ti ne pade na tla (štej kolikokrat ti bo uspelo…potem pa poskušaj to vsak dan izboljšati).

Zadevanje cilja: – z žogo poskušaj zadeti nek oddaljen predmet…(npr. drevo); žogo vrži najprej z obema rokama, nato z eno roko (potem še z drugo roko) in na konco še z nogo

– označi si gol in ciljaj vanj s primerne razdalje (na različne načine: z roko, z nogo)

– poišči kakšno visoko drevo: žogo vrži tako visoko, kot je visoko drevo in še višje…žogo ujami

Igra z žogo: – med tekom vodi žogo ( z nogo) okoli hiše, po travniku…

– med tekom vodi žogo (z roko)…

Vse te vaje lahko izvajaš skupaj z bratcem, sestrico, mamo in očetom. Tvoja naloga je, da jih naučiš pravilne izvedbe gibalne naloge, da organiziraš in vodiš športno vadbo, predvsem pa, da si vsak dan vzameš čas za gibanje na svežem zraku in oddih med šolskimi nalogami. Poskrbi, da se boš zdravo prehranjeval in da boš ostal zdrav.

 

 

(Skupno 69 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...