DELO NA VISOKIH GREDAH V SEDMIH RAZREDIH PRI PREDMETU NARAVOSLOVJE

Učitelj: MITJA MOČILAR

 

Visoke grede smo na naši šoli dobili v lanskem šolskem letu. Učenci sedmega, osmega in devetega razreda so sodelovali pri njihovem postavljanju, s čimer so pridobili znanje o tem, kaj vse potrebujemo za njihovo izgradnjo in zakaj so posamezni elementi v njej nujno potrebni za rast rastlin v gredi.

Lansko leto smo imeli v visokih gredah zasajene različne vrste zelenjave in nekaj zelišč. Te smo prejšnji mesec počistili z učenci v OPB ter jih pripravili na ponovno sajenje. V OPB poleg pospravljanja pridelkov in čiščenja visokih gred skrbimo tudi, da pridelke ne zaraste plevel (odstranjujemo ga enkrat na teden).

Pri predmetu naravoslovje smo v sedmih razredih določili tri »predstavnike visokih gred«. Njihova naloga je, da sadijo nove rastline, spremljajo njihovo rast (enkrat na teden opišejo dogajanje oziroma spremembe) ter na koncu leta v svojem razredu poročajo o celoletnih opažanjih.

Ker je jesen primeren čas za sajenje določenih vrst rastlin, so učenci v eno izmed gred posadili podtaknjence jagod. Med njimi so zasadili česen, saj ta zmanjša število škodljivcev in jim da izrazitejši okus.

Kot lahko vidimo iz fotografij, so učenci pri svojem delu izredno uživali in se hkrati tudi naučili veliko novega.

(Skupno 204 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...