KROG ŽIVLJENJA – NARAVOSLOVJE 7. RAZRED

Pri naravoslovju v sedmih razredih, smo v zadnjem mesecu obravnavali vlogo različnih organizmov (živali, rastlin, gliv in bakterij) v ekosistemih, znotraj katerih živijo. Ogledali smo si nekaj primerov v našem botaničnem vrtu in okolici šole ter nekaj posnetkov, ki prikazujejo, kako različni organizmi vplivajo eden na drugega. Med slednjimi je bil tudi zelo zanimiv posnetek o ponovni naselitvi volkov v Yellowstone National Parku. Posnetek prikazuje, kako so volkovi sprožili niz dogodkov, ki je povečal število različnih vrst ptic in drugih organizmov v parku ter celo vplival na vijugavost reke Yellowstone.

Vsi ti primeri so učencem dali nov pogled na vlogo posamičnega organizma v ekosistemu. Skupaj smo prišli do spoznanja, da so vsi organizmi med seboj posredno ali neposredno povezani. Da bi učenci še dodatno poglobili razumevanje povezanosti organizmov med seboj, so dobili za nalogo sestaviti zaokroženo prehranjevalno verigo, v kateri mora biti vsaj 10 različnih organizmov.

 

 

 

 

 

 

 

Avtorja predstavljenih nalog sta Nik Žitnik in Vid Jesenovec.

Nad rezultati sem bil pozitivno presenečen, saj so učenci uporabili na novo pridobljeno znanje, ga združili z že obstoječim znanjem in proizvedli zelo kompleksne verige. Slednje smo nato skupaj še prediskutirali in jih popravili, kjer je bilo to potrebno. Iz slik lahko vidimo, da so učenci nalogo vzeli resno in se pri tem naučili veliko novega.

Mitja Močilar

(Skupno 806 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...